1. الگوریتم تطبیق عصبی گوگل – Neural Matching

گوگل تایید کرده که الگوریتم نیورال مچینگ در سال 2018 شروع به فعالیت کرده و همانند الگوریتم های گوگل ، رنک برین از هوش مصنوعی بهره می برد و مسئولیت اصلی آن درک و ایجاد ارتباط بهتربین کلمات و مفاهیم آن هاست ولی الگوریتم گوگل رنک برین تلاش می کند تا به درک جامعتری ازمفهوم صفحات وب دست یابد.

2. الگوریتم گوگل فرد – Google Fred

معمولا آپدیت هایی که درالگوریتم های گوگل وجود دارد و نمی توان آنرا در دسته بندی خاصی قرار داد را به نام الگوریتم فرد می شناسیم و البته راهکارهای جدید گوگل برای حذف نتایج نامرتبط و بی کیفیت مانند وبلاگ هایی با موضوعات متنوع که هدف آنها افیلیت مارکتینگ یا کسب درآمد از طریق تبلیغات است.

3.الگوریتم پاسوم یا موش کور –  Possum Algorithm

بهبود نمایش کسب و کارهای محلی، تاثیر بیشتر سئوی محلی و نمایش نتایج با کیفیت و متنوع براساس مشاغل نزدیک به موقعیت مکانی کاربر.

4.الگوریتم گوگل رنک برین

افزایش میزان رضایت و تجربه کاربری با درک و رتبه بندی دقیقتر نتایج جستجوی کاربر بر پایه هوش مصنوعی.

5.الگوریتم موبایل فرندلی آپدیت

بهبود رتبه سایت هایی که ریسپانسیو یا موبایل فرندلی هستند ودر رزلوشن های متفاوت در ابزارهای همراه مانند موبایل و تبلت به درستی دیده می شوند.

6.الگوریتم کبوتر – Google Pigeon

تحول در لوکال سرچ؛ افزایش ارتباط بین گوگل مپ و موتور جستجوی گوگل در جهت رتبه بندی محتوای محلی به کاربر.

7.الگوریتم مرغ مگس خوار

اولین قدم گوگل در درک معنی ونیت جستجووفاصله گرفتن ازاستفاده صرف ازکلمات کلیدی.

8.الگوریتم پنگوئن – Penguin

هدف حمله این الگوریتم گوگل، شناسایی خرید بک لینک و سایت های دریافت کننده بک لینک به صورت فراوان، غیرطبیعی و از سایت هایی با اعتبار کم هستند.

9.گوگل سندباکس – Google sandbox

الگوریتمی برای جلوگیری از رشد بی رویه سایت های اسپمر تازه تاسیس؛ گوگل طی چند ماه اول راه اندازی یک سایت با دامین بدون تاریخچه با زیرنظر گرفتن آن، فعالیت های شما را محک زده تا به جایگاه اصلی خود برسد.

10.الگوریتم پیج لی اوت – Page Layout

مبارزه با صفحات حاوی تبلیغات افراطی و آزاردهنده به ویژه در قسمت بالایی وهیدر سایت.

11.الگوریتم گورخر – Zebra Update

کاهش رتبه فروشگاه های ناامن و بی کیفیت و داشتن گواهی نامه SSL

12.الگوریتم دزد دریایی – Pirate

کاهش رتبه و حذف دزدان محتوا، ناقضان قانون کپی رایت با محتوای کپی از نتایج جستجو.

13.الگوریتم گوگل پاندا – Panda

پنالتی سایت هایی با محتوای کوتاه، بی کیفیت، اسپم و تکراری.

14.الگوریتم – Payday Leon

مقابله با سایت های اسپم حاوی کلمات مستهجن، کازینو، بیمه، وام و حوزه مالی.

15.الگوریتم گوگل کافئین – Caffeine

در حقیقت یک الگوریتم نیست و تنها یک تحول و تغییر اساسی در نحوه ایندکس صفحات توسط گوگل به منظور پاسخگویی به تعداد تصاعدی سایت ها و صفحات در اینترنتی بود.

https://seobestsite.ir/?page_id=241

https://www.seoexpert.ir/SEO-Training/SEO-Algorithms